SHALL I HOLD THAT FOR YOU SIR? OK

måste tala om att jag har världens snällaste pappa. Åkte med honom till Media markt igår och kika på lite kameror och kom sedan hem därifrån med en NY! En canon EOS 550D, har bytt upp mig lite och ja måste säga att jag är riktigt nöjd med den, Tack ännu en gång pappa!
Senare så åt vi utepå restaurang, Syster Melinda var även med.
Var hemma hos Isabelle på kvällen och bara myste på med lille P och "lille" E! haha.
Imorgon är det Måndag, ny vecka! Jobbigt men det är bara att bita ihop. Imorgon efter skolan måste ja verkligen ta vara på tiden, alltså skriva sammanfattning om en bok, Malin+Rasmus= Sant. Samt förbereda muntlig redovisning som ska vara klar på TORSDAG! hua.
Men nu kära vänner ska jag....sova, tror ja? kanske kila lite på idol innan ja somnar, eller varför inte rena rama rolf som ja kikat på en månad i streck ungefär? jaja.
Puss på er!
Lille P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0