HOME SWEET HOME

Hemma nu igen, kom hem igår efter en lång bilresa på ca 6 timmar. Men det var ju roligt i bilarna på väg hem. Hannas pojkvän kom på torsdagen och sedan hannas två brorsor och deras tjejer på fredagen så det var ju kul.
Har inte gjort så himla mycket där nere, bara tagit det lugnt och vilat upp oss lite. Men skönt att vara hemma!
Måste säga STORT grattis till syster Melinda som idag tagit körkort!!!! kom in och väckte mig och skrek att jag skulle skynda mig på med kläder för vi skulle ut och åka, for ut till morfar och hejade och sedan åkte vi till birsta och åt sedan ut till mormor och morfar igen och fika tårta för at fira. Sedan till Hanna och heja på henne sedan upp till wi och hämta Markus och åka till max så han fick äta och bjöd oss på glass. Haha!
Ikväll har ja även varit med min efterlängtade Isabelle! länge sen vi sågs nu.
Sitter just nu och lyssnar på Movits! lite surt nu i efterhand att jag missade ja, Movitz, Håkan, Kapten röd, petter, September, Oscar linnros, Daniel Adams-Ray, Veronica Maggio och massa fler som var på gatufesten. Men men, kostar ändå bara massa pengar.
Här är lite bilder från Älvestorp!
I väntan på tåget i Gävle.
Hannas Farmor och Farfars hus, MYYSIGT!
Roberts fulbil!
Ja det var nog det mesta. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på water for elephants.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0