VATTENAEROBICS

Hallå där!

Idag på praktiken gick det väldigt bra. Hade nånting och göra precis hela tiden och det är ju så det ska vara så man får jobba lite. Så det är ju kul! efter att jag hade slutat så tog jag bussen in till mammas jobb där hon väntade med en sallad som hon hade köpt, en skaldjurs sallad. MUMS! Sedan satt jag och pratade med faster också för hon jobbar också där så det var ju trevligt eftersom vi nästan aldrig ses! Sen var det ju öppet hus på John Bauer så jag och mamma gick dit en sväng och kollade och pratade med några lärare eftersom jag snart måste välja vad jag ska göra med mitt liv, och det är ju inte världens lättaste för man måste ju vara noga med vad man väljer så man inte går nåt i onödan och sen inter vill jobba med det. Men jag har faktiskt ingen aning om vad jag vill gå...Får klura på det! Nu klockan 19.30 så ska jag och mamma åka och hämta upp min kusin Josefine, hör det rimmar! men vi ska åka på alnöbadet och köra ett pass med vattenaerobics för första gången. Spännande!
Nu tänkt jag inte skriva så mycket mer just nu. Men jag gör ett inlägg senare om hur det gick om jag inte har drunknat. Wish me luck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0