KAN DU FÖRSTÅ?

Hej alla glada!
Har inte varit så allert här på senaste tiden men måste ta vara på dom sista veckorna på sommarlovet juuuu!
Har i alla fall inte gjort så himla mycket tror jag. I tisdags åkte jag och mötte upp min älskade vän Isabelle på stan sedan for vi hem till hennes nya lägehet och bara hängde där. Soffhäng skulle man ju kunna säga lite mer exakt. och ja det är väl det vi har pysslat med nu i tre dagar.
Idag skulle ja upp tidigt för att ta bussen in till stan och möta na igen men nä. Vaknade 1!!! less ja blir....
Men nu ska ja sätta mig ner och planera kvällen, Isabelle har ju bjudit hem mig på en stänkare, kan du förstå?
PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0