19.51

Tjenis penis!
Har stått i vårat äppelträd nästan hela dagen och plockat äpplen för de var så sjuuuukt många, så fort man rörde trädet typ så rasade det jätte många. Så jag och mamma har stått hela dagen och plockat rent hela trädet nästan, mest mamma då eftersom jag gav upp efter ett tag. Men efter det så åkte ja iväg till birsta en sväng med pappa och Astrid. Fick med mig hem en liten kalender som jag ska ha på skolan och en stickad tröja från cubus. Nu ska ja snart packa väskan och bege mig till pappa. Imorgonär det måndag och det betyder skolan, längtar faktiskt lite. Ska bli kul och börja gymnasiet på allvar nu. Skriver nog inge mer ikväll så vi får höras imorgon.
Puss!
Ni får ursäkta min fina outfit. Där är tröjan jag köpte btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0